måndag 2 maj 2011

Croozer & Crescent

Mitt nya vrålåk kom hem från Holland idag.
Croozern är äntligen här!

Efter lite mekande fick jag det att likna på en kärra & barnen ville ju såklart genast provsitta den.


Sen bar det iväg ut på vägen med den :) Utan barn, eftersom klockan var så mycket att de redan gått & lagt sig...



Gled så fort & smidigt fram att jag skrämde vettet ur två älgar & ett rådjur. Harmar att jag inte hade kameran med mig, den skulle ju ha fått bra plats både i korgen fram & i vagnen bak.



Kolla in tantcykeln min som jag investerade i ifjol somras.



Croozern plåtat från alla tänkbara håll.


Sist ännu några bilder på cykeln min, då jag blivit tillfrågad om den. Det är Tove-cykel av Crescent, årsmodell 2010. Hittade den på Garden Center här i byn & det var kärlek vid första ögonkastet. Cykeln ser lustigt liten ut på bilden nedan men det är den absolut inte, den är stor & stadig med stor sits & stora hjul.

Inga kommentarer: